Help for GAIDHLIG-B Archives

GAIDHLIG-B Archives

Subject: Cuidichibh (Help!)
From: "Lois\\Ted Macdonald" <[log in to unmask]>
Date:Fri, 12 Nov 1999 10:35:39 -0500

Hallo a h-uile duine;

Anns an TYG (d. 274) tha e ag ra\dh " 'S caingeas leamsa ..." (I don't mind)
ach chan urrain dhomh am facal "caingeas" fhaigneachd anns na faclairan
agam. An urrain do neach sam bith dh'innis dhomh de tha a' chiallachadh e?

In TYG (p. 274) it says " 'S caingead leamsa..." (I don't mind...) but I
can't find the word "caingeas" in my dictionaries. Can anyone tell me what
it means?

Mo\ran taing,

Eideard