Re: Gaelg list test, please reply

Mark Kermode <[log in to unmask]>

Fri, 11 Dec 1998 01:06:52 00.00

Screeu Reamonn MacIain / Reamonn MacIain wrote:

> Sorry, I'm just trying to work out if the Gaelg list is
> working.

T'eh g'obbraghey mie dy liooar. Gura mie ayd son yn chied
çhaghteraght voyt, Reamonn.

V'ou briaght mychione fockleyn eddyr ny tree çhengaghyn as ta mee
shickyr dy vel yn lhied ry-gheddyn veih ynnyd Sabhal Mor Ostaig, ny
boandagh, foddee.

Ta ram "faux amis" ayns ny çhengaghyn shoh, as er lhiam pene dy vel
yn ynrican aght ad y gheddyn magh, shen jeeaghyn er ny fockleyryn.

it's working right enough Reamonn. Thanks for you first message. You
were asking about word lists in the three languages. I'm sure they
can be found (or a link) on Sabhal Mor Ostaig's site.

There are many of what you describe as faux amis in these languages
and the only way I can see of finding them out is to go through the
dictionaries.

lhiats,
Mark Kermode,
Mannin.