Help for GAEILGE-A Archives

GAEILGE-A Archives

Subject: Gaelscoileanna
From: PAT FOLAN <[log in to unmask]>
Date:Wed, 25 Mar 1998 09:47:53 +0000

Thug an rialtas aithneantas do dha/ ghaelscoil i gCo.
na Gaillimhe inniu/ :- "Cola/iste na Coirbe" ( meanscoil i gcathair
na Gaillimhe ) agus Bunscoil De h-I/de i nOra/n Mo/r.

The government officially recognised two Gaelscoils in County Galway
today :-  "Cola/iste na Coirbe" ( a Secondary school in Galway city )
and Bunscoil De h-I/de ( a primary school in Oranmore ).

Pa/raic.