Seo\mar-co\mhraidh Ga\idhlig!

"Deborah L. White" <[log in to unmask]>

Deborah L. White

Mon, 2 Jun 1997 17:56:22 -0700

Hallo a h-uile duine,

Bidh seo\mar-co\mhraidh Ga\idhlig air an eadar-li\on a-ma\ireach aig
meadhon-latha 's a-rithist aig ceithir uairean PDT (aig ochd uairean 's
a-rithist aig meadhon-oidhche GMT)!  Bidh an co\mhradh da\-cha\nanach, agus
bidh daoine anns an t-seo\mar a' bruidhinn ri che/ile aig an aon uair!
Bidh Diarmaid Mac'Ille bha\in 'na fhear-riaghlaidh, agus bheir e dhuibh
fiosrachadh teicneolach 'sa mhionaid.  Ma dh'iarras sibh tuilleadh
fiosrachaidh fhathast, sgri\obhaibh thuige aig <[log in to unmask]>.  (Tha
beagan Ga\idhlig aige, ach sgri\obhaibh thuige ann am Beurla, mas e ur toil
e.)  Ma dh'iarras sibh tuilleadh fiosrachaidh mu dheidhinn an amair fhe/in,
sgri\obhaibh thugam aig <[log in to unmask]>.  Chi\ sinn ann sibh, tha mi'n
do\chas!

Seo agaibh Diarmaid:

Ann am Beurla:

There will be a Scottish Gaelic chat-room on the Internet tomorrow at noon
and again at 4:00 PM Pacific Daylight Time (at 8:00 PM and again at
midnight GMT)!  The conversation will be bi-lingual, and people in the room
will be speaking to each other at the same time!  Jared White will be the
administrator, and he will give technical information to you in a minute.
If you want more information still, write to him at <[log in to unmask]>.
(He has a little Gaelic, but write to him in English, please).  If you want