Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Re: Descriptive nouns
From: Dennis King <[log in to unmask]>
Date:Sun, 30 Jun 1996 13:59:08 -0700

On Sun, 30 Jun 1996, Vincent Morley wrote:
> P.S. I'm in good company: I've just looked up Dineen and O/
> Do/naill and I find that while the former has 'deoch sla/inte'
> the latter prefers 'deoch shla/inte'.
Thug me/ faoi deara tamall o/ shin go mbi/onn leisce ar chainteoiri/ "f"
a she/imhiu/ ar chor ar bith sna ca/sanna ata/ faoi chaibidil againn.
Tho/g me/ na samplai/ seo a leanas o/ fhoclo/ir Ui/ Dho/naill Naofa:
bean ghlu/ine            vs.       bean fua/la, bean feasa
gloine choise            vs.       gloine fi/ona
fallaing sheomra         vs.       fallaing folctha
sraith choirce, mho/na   vs.       sraith fe/ir, sraith feamainne
ACH, fuair me/ "deoir fhearthainne" maille le "deoir bhainne"!
Tuairim?  Mi/niu/?