Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: alt faoi Gaelic-L
From: Fachtna ODrisceoil <[log in to unmask]>
Date:Thu, 15 Feb 1996 11:15:06 +0000

A chairde,
[GE]
Mar is eol do chuid agaibh faoin am seo is saor-iriseoir me/.  Ta/
me/ ag cur le ce/ile alti/n beag i gco/ir pa/ipe/ar da/rbh ainm
Education Matters don Eagra/n a bheidh ag teacht amach ar La/ le'
Pha/draig.  Beidh se/ mar gheall ar Gaelic-L mar a/is do
foghlaimeoiri/.  Mar sin, ma/s foghlaimeoir tu/, bheinn bui/och duit
da/ bhfreagro/fa/ na ceisteanna seo agus na freagrai/ a sheoladh
chugam.

[BE]
I'm a journalist.  Writing small article about Gaelic-L and Learners.
 Invite you to answer the following questions.

Freagrai/ i nGaeilge no/ Be/arla.

Conas a cabhraionn Gaelic-L leat mar fhoghlaimeoir?
How does Gaelic-L help you as a learner?

Cad a bheidh ar siu/l agat i gco/ir La/ le Pa/draig?
What will you be doing for St Patrick's day?

Le bui/ochas

Fachtna O/ Drisceoil