Help for WELSH-L Archives

WELSH-L Archives

Subject: Re: Re.: Per ar c'honikl
From: Philippe KERLIRZIN CENA/RFM <[log in to unmask]>
Date:Tue, 21 Feb 1995 13:59:18 +0100

Spontet-mik e oa Pe^r. Hag en~ redek a-hed hag a-dreuz dre mal liorzh,
ankounac'haet hent ar gloued gantan~.
Koll a reas unan eus e votou` e-touez ar c'haol hag heben e-touez an
avalou`-douar.

Kollet gantan~e votou~, e rede Pe^r ken buan ha ma c'helle war e bevar
zroad ha, da'm son~j, en dije gellet skampan~ kuit mar ne vijet ket
aet a-benn en ur rouedenn da warezin~ ar spezad. Chom a reas luget
enni dre unan eus nozelennou` ledan e chupenn.
Ur chupenn c'hlas gant nozelennou` alaouret e oa, nevez-flamm koulz
lavaret.

da G.

--
   Philippe Kerlirzin             "Heb Brezhoneg, Breizh ebet"