Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Re: "Learning Irish" GE:FFF,BE
From: Lawrence Morris <[log in to unmask]>
Date:Fri, 3 Feb 1995 23:30:26 -0500

        Ta/, ta/ ceithre the/ip ag an gco/ras foghlamtha gaeilge
"Learning Irish", ach is fi/or gur rud nua i/ an ceathru/ te/ip.  Ar
chlu/dach bhosca na dte/ipeanna, ta/ na focail seo scri/ofa: "Now with
Vocabulary Cassette".  Cheannaigh me/ "Learning Irish" timpeall is dha/
bhliain o/ shin;  mar gheall air sin, is do/igh go bhfuil an ceathru/
te/ip ag na leabhartha uilig a cheannai/tear anois.  Mara bhfuil suim ag
daoine i bhfoghlaim canu/na fe/in,  molaim an leabhar "Progress in Irish"
le Maire/ad Ni/ Ghra/da.  Mu/ineann si/ uraiceacht bhunu/sach an
chaighdea/in go maith, dar liomsa.

                Lawrence