Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Cu/rsai/ Gaeilge nua
From: Gearo/id O/Mealearcaidh <[log in to unmask]>
Date:Fri, 3 Feb 1995 18:16:57 EST

Ta/im tar e/is fo/gra a le/amh in iris riomhaireachta faoi dha/
chu/rsai/ Gaeilge ata/ ar fa/il le h-aghaidh Windows. Ni/l a fhios agam
an bhfuil siad go maith no/ nach bhfuil ,ach seo iad na sonrai/ :-

Lingua Irish GCSE level #14 Sterling
Lingua Irish A level #14 Sterling

Ni/ do/igh liom go bhfuil siad ar fa/il ar CD ach ar disc amha/in.
Do/ibh nach dtuigeann co/ras oideachais na sasannach de/antar GCSE ag
aois 16 agus A level ag aois 18 (sular the/itear go dti/ an ollscoil.)

I recently read of 2 Irish courses for Windows available on disc only.
Details above. I don't know how good they are.
For those who don't understand the English education system GCSE is
taken at age 16 and A level is taken at age 18 before going to
university.

Gearo/id