Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Re: "Occupation" agus "racism"
From: Lawrence Morris <[log in to unmask]>
Date:Wed, 1 Feb 1995 22:32:09 -0500

A Chairde,

   Na rudai/ a tharla breis is ce/ad bliain o/shin, ni/ bhaineann siad leis
an la/thair, den chuid is mo/.  B'fhe/idir, nuair a tha/inig na
hEorapaigh, bhi/ sort "occupation" i n-a/iteanna, ach ni/l ciall ar bith
anois leis an gcaint faoi "occupation" i Meiricea/ anois.  Ma/ rugadh i
Meiricea/ thu/, ma/ to/gadh i Meiricea/ thu/, is Meiricea/nach thu/, ni/
"occupier".  Is sort cinea/lachais (ta/ me/ ag iarraidh "racism" a ra/)
le/argas ar bith eile.  Dar liomsa, ar aon chaoi!

                        Le meas,

                        Lawrence

(A Bhean Ni/ Mha/ille Battel, a chara,  ta/ me/ an-chinnte gur bhaineas
"mi/-u/sa/id" as neart focal sa teachtaireacht seo.  An gcuireann sin
di/oma/ ortsa?)