Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Ceist i dtaobh Fonts [Lk] [GE]
From: "Sean V. Kelley" <[log in to unmask]>
Date:Sun, 19 Feb 1995 14:42:05 -0500

Hau, le wowapi Lakota heca
Sean emaciyapi yelo.   Kan'ze tanhan wahi yelo.  Iyuha Lakota iya hwo?
Font Lakota kin on Windows owale.  Tokel ecamu kte ke slolwayesni,
wowapi Lakota Windows-mahel wan kiwacagesni.  Lakota Kiwacage kta cin.
Font Lakota Windows-mahel wan tuktel hwo? Omakiye yo.
Chuir me/ an ceist seo chuig liosta eile agus do shi/leas go bhfuil
a fhios agaibh, mar a bhi/onn sibh eici/nt ag obair leis na  dteangacha
neamhfhorleathana, caide/ mar a dtiocfainn ar font do theanga na
Lakota i modh Windows.  Ta/ me/ ag lorg e/.  Ma/ ta/ eolas ag e/inne,
scri/obh chugam.