Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Ceist i dtaobh Fonts [Lk] [GE]
From: "Sean V. Kelley" <[log in to unmask]>
Date:Sun, 19 Feb 1995 14:42:05 -0500

[Lk]
Hau, le wowapi Lakota heca

Sean emaciyapi yelo.   Kan'ze tanhan wahi yelo.  Iyuha Lakota iya hwo?
Font Lakota kin on Windows owale.  Tokel ecamu kte ke slolwayesni,
wowapi Lakota Windows-mahel wan kiwacagesni.  Lakota Kiwacage kta cin.
Font Lakota Windows-mahel wan tuktel hwo? Omakiye yo.

Pilamaya,
           Sean

[GE]

Chuir me/ an ceist seo chuig liosta eile agus do shi/leas go bhfuil
a fhios agaibh, mar a bhi/onn sibh eici/nt ag obair leis na  dteangacha
neamhfhorleathana, caide/ mar a dtiocfainn ar font do theanga na
Lakota i modh Windows.  Ta/ me/ ag lorg e/.  Ma/ ta/ eolas ag e/inne,
scri/obh chugam.