Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Re: Ansaphone
From: "L.KABEL" <[log in to unmask]>
Date:Fri, 17 Feb 1995 10:26:15 EST

Du/irt Ciara/n O/ Duibhi/n:

>Go pearsanta, ni/or chuala me/ focal Gaeilge fa/na choinne. Ach caide/
>ghni/thear sa Ghearma/inis, a Mharcuis? Bhfuil focal du/chasach ann, no/
>an e/ an focal Be/arla-Meiricea/nach a mbaintear feidhm as?

Chonaic me/ an focal "gle/as freagra" no/ rud mar sin i bhfo/gra Telecom
E/ireann. Sa nGearma/inis ta/ an focal du/chasach "Anrufbeantworter" againn
agus is e/ "freagro/ir glaonna" an bri/ ata/ leis.

Lars Kabel
91 Sra/id Dhu/n E/ideann, Be/al Feirste BT9 7DT, Tuaisceart na hE/ireann
Fo/n: +44/232/666103
Ri/omphost: [log in to unmask] agus [log in to unmask]