Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Tubaist mho/r choimpiutaireachd aig SMO
From: "Caoimhin P. O Donnaile" <[log in to unmask]>
Date:Wed, 15 Feb 1995 17:47:38 GMT

<Disk crash at SMO - no backups of WWW stuff - can anyone help by grabbing
copies of http://www.smo.uhi.ac.uk/ stuff from proxy servers and saving
it before it expires?>

[GA] Tha tubaist mho/r choimpiutaireachd an de/idh tachairt aig Sabhal
Mo/r Ostaig.  An diosc mo/r 1GB a th'air tarbh.smo.uhi.ac.uk
(= www.smo.uhi.ac.uk = ftp.smo.uhi.ac.uk), tha e an de/idh crashadh
agus chan eil Email no ftp no www ag obair aig SMO agus cha bhith gus
am faigh sinn greim air diosc u\r.

Ach chan e sin a' chuid as miosa dheth.  'S e an sgeul as miosa nach
eil siostam ceart de bhackups air na Suns an-seo - chan eil againn ach
seann teipichean quarter-inch (125MB) a tha a' toirt mu sia uairean a thi\de
de bhiachadh a-steach te/ipichean airson backup a dhe/anamh.  Tha mi air a
bhith cho eagalach trang 's nach do rinn mi backup bho a\m na Nollaig.
Bha mi a' feitheamh gus an rachadh na h-oileanaich air falbh air greis
gni\omhachais an t-seachdain seo, ach cha robh mi air cothrom fhaighinn
fhathast.  Mar sin, an obair mho/r mho/r a rinn mi a' deasachadh fiosrachaidh
WWW, tha i uile an asgaidh.

Tha do\chas beag ann.  'S e ma tha duine air a bhith a' leughadh an stuth
WWW againn bho chionn ghoirid tro mheadhan "proxy server", 's do\cha gu
bheil cuid de na faidhlichean againn fhathast cached an-sin.  Mar as trice
's e "/var/httpd" an t-ainm a th'air a' chache, agus bhiodh na faidhlichean
againn ann an directory "/var/httpd/http/smo.uhi.ac.uk/".  Ma tha duine sam
bith a' faicinn faidhlichean mar sin, bhithinn air leth taingeil nan
de/anadh e na faidhlichean sin a shabhaladh - iad a "tar"adh ri che/ile
mar eiseimpleir - gus am bi an siostam againn ag obair a-rithist.

  <The main disk on our main Sun at Sabhal Mor Ostaig has just crashed,
   leaving us with no Email, WWW or ftp service running until we get hold
   of another disk or patch together something temporary on a smaller
   machine.

   The really stupid thing, though, is that the Sun has not been fully
   backed up for two months, and so all our WWW pages, Email, etc. has
   been lost.  Due to lack of money in the past, the only backup system
   on the Suns is old quarter inch tapes which take six hours of supervision
   to do a full backup, and due to teaching load and attempting to sort
   other problems I had no time to do this - I was waiting until half the
   students left this week for four or five weeks workplacement...

   One small hope is that if anyone has been accessing our WWW pages recently
   via a proxy server, and has read access to the httpd cache on that server,
   then some of them may still be around until the expire in a day or so.
   If so, it would help me a lot if you way save them (by copying them or
   tar-ing them all together into another file) until we get up and running
   again.>

Chan eil Email gu "[log in to unmask]" ag obair, ach faodaidh tu post a
chur thugam air Demon - "[log in to unmask]".

    Caoimhi/n    :-(