Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Re: Radio na Gaeltachta san Eoraip
From: Alex Breed <[log in to unmask]>
Date:Sat, 11 Feb 1995 16:37:07 EST

> A chairde,
> An bhfuil fios ag aon duine an bhfuil an tserbhis sin le fa/il
> i gCeanada no/ na Stait Aontaithe?
>                                Pat Curran
Bhi/ me/ ag iarraidh e/ a fha/il anseo i Sasana Nua ar maidin
(De/ Sat.) 0600-0800 EST. Ni/orbh bhfe/idir liom e/. Ni/ raibh
rud ar bith ar bhealach 22 UHF. Comhartha lag dothuigthe a bhi/
ar 23 agus ni/or chuala me/ Gaeilge ar bith ann - ta/ amhras orm
gurbh as Eoraip e/.
Ba cheart do RnaG ar gearrthonn a craoladh.