Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Cuairt-litir SMO air WWW
From: "Caoimhin P. ODonnaile" <[log in to unmask]>
Date:Sat, 11 Feb 1995 01:33:19 GMT

[GA] Tha cuairt litir Shabhal Mo/r Ostaig a-nis ri faighinn (gun
     dealbhan) aig:

            http://www.smo.uhi.ac.uk/smo/cuairt_litir/

Tha a' chuid as motha de na h-a\itichean air an Internet a-nis
comasach air ceangail a dhe/anamh ri coimpiutairean na Colaisde,
ach tha a\ite neo dha\ ann fhathast a tha a' faighinn ta\ire faighinn
a-steach thugainn agus bu toigh leam faighinn a-mach de/ is coireach.
Ma tha duilgheadas aig duine sam bith, bhithinn taingeil nan ligeadh
e fios thugam.

[BE]  <A text-only version of the latest Sabhal Mor Ostaig newsletter
       is now on the Web at the above location.

       Most Internet sites are now able to contact us successfully.
       However, there is still some problem which I would like to
       track down which is preventing certain sites from reaching us,
       so if you experience difficulties I would be glad if you
       would let me know.>

  Caoimhi/n