Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Re: Cu/rsai/ Gaeilge nua - Ceist
From: Gearo/id O/Mealearcaidh <[log in to unmask]>
Date:Fri, 10 Feb 1995 00:29:20 EST

Chris DeSantis
<[log in to unmask]> wrote :

>Duirt Gearo/id o/Mealearcaidh:
>
>> Ta/im tar e/is fo/gra a le/amh in iris riomhaireachta faoi
>dha/
>> chu/rsai/ Gaeilge ata/ ar fa/il le h-aghaidh Windows. Ni/l a
>> fhios agam an bhfuil siad go maith no/ nach bhfuil ,ach seo
>iad > na sonrai/ :-
>
>> Lingua Irish GCSE level #14 Sterling
>>  Lingua Irish A level #14 Sterling
>
>Ca/ bhfuil siad?  In Meirica ata/ me ach ba mhaith liom
>na chu/rsai seo a feicea/il.

Gabh mo leithsce/al ach ni/ raibh seans agam chun ni/os mo/ eolais a
fha/il go fo/ill faoina gcu/rsai/ nua thuas seo luaite. A luaithe
agus ata/ na mionsonrai/ agam cuirfidh me/ iad ar Ghaelic-l.

Sorry for the delay but I have not had chance to get more info about
the 2 new computer courses mentioned above. As soon as I have the
correct details I will put the on Gaelic-l.

Gearo/id