Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Cu/rsai/ Gaeilge nua - Ceist
From: Chris DeSantis <[log in to unmask]>
Date:Mon, 6 Feb 1995 14:47:01 -0700

Duirt Gearo/id o/Mealearcaidh:

> Ta/im tar e/is fo/gra a le/amh in iris riomhaireachta faoi
dha/
> chu/rsai/ Gaeilge ata/ ar fa/il le h-aghaidh Windows. Ni/l a
> fhios agam an bhfuil siad go maith no/ nach bhfuil ,ach seo
iad > na sonrai/ :-

> Lingua Irish GCSE level #14 Sterling
>  Lingua Irish A level #14 Sterling

Ca/ bhfuil siad?  In Meirica ata/ me ach ba mhaith liom
na chu/rsai seo a feicea/il.

Le de/a-mhein,
Christopher
C. DeSantis                            /\|==|/\
Senior Linguist                                   |()|==|()|
LDS Church Translation Department                 |()|==|()|