Help for GAIDHLIG-B Archives

GAIDHLIG-B Archives

Subject: Re: Gaelic dialects
From:Steaphan Risnidh <[log in to unmask]>
Date:Thu, 21 Feb 2002 12:59:19 +0000

hallo Eoin

Words from Tiree dialect, greallaich, sgonn, rÓsal
cumannta, rÓsal m˛r, aibhseach, siola, placaid,
baoisgeaid, cnog, cobhair, soplas, shiubhail e,
?ceaba, sluasaid, cosgais.

Dh'fhuair mi liosta nam faclan seo aig larach
Pr˛iseact Thiriodh. Tha faidhle-audio aice a bha a'cur
air clÓr bhon fileantach Thiriodh ann an 1993- Ailig
MacArtair, neo Ailig Beag.
Seo, an larach-lion:
http://webdb.ucs.ed.ac.uk/tiriodh/index.cfm?fuseaction=records&pagetitle=Tiree%20Words&Call_number=720&KnowBase=Yes
Tha mi an dochas gum bi sin do chuideachadh.
Le durachd, Steaphan.

I got this list of vocab from the website Pr˛iseact
Thiriodh, it has an audio file recorded from a native
Tiree gaelic speaker in 1993- Ailig MacArtair, or
Ailig Beag.

Here is the website:
http://webdb.ucs.ed.ac.uk/tiriodh/index.cfm?fuseaction=records&pagetitle=Tiree%20Words&Call_number=720&KnowBase=Yes

I hope that will help.