Stair an Fhocail - URL nua

Dennis King <[log in to unmask]>

Fri, 21 Apr 2000 13:31:43 -0700

Tá URL nua ag "Stair an Fhocail":

My Irish word history site has a new URL:

http://members.home.net/donncha1/stair3.html

Tá "préachán" á phlé anois, agus beidh "saoi"
ar an mbord amárach. Tá sé ar intinn agam anois
focal nua a phlé gach seachtain. Tá 44 fhocal sa
chartlann cheana féin.

The current word is "préachán" and the next one
up will be "saoi". I've now settled on doing one
new word per week. There are already 44 words in
the archives.

Tá súil agam go mbaineann cuid agaibh taitneamh as.

Dennis King