Help for GAELIC-L Archives

GAELIC-L Archives

Subject: Re: This strange story!
From: Jerry Smith <[log in to unmask]>
Date:Sun, 30 Oct 1994 13:03:33 -0500

     Moladh le Breanda/n!  Bhi/ me/ do sce/al a le/amh nuair a thit
     deoiri/n bhog ar mo lha/mh.  Shi/l me/ go chorraigh an t-urla/r
     fu/m!  An bhfuil fo/idi/n mearai/ i Meiricea/?

     Sla/n,

Jerry Smith                  "Dia libh, a laochradh ghaoidheal!"

Sewickley Academy
315 Academy Avenue
Sewickley, Pa., 15143        E-Mail:  [log in to unmask]